Найпопулярніші питання

Що таке «Картка нашої сім’ї»?
Це нова накопичувальна картка, що має Особистий рахунок, на який власник картки або член його родини має змогу накопичувати «он-лайн гроші» – Бонусні гривні, здійснюючи покупку товарів у мережі супермаркетів «Вопак». Картка є не лише накопичувальною, але й розрахунковою.

Як отримати «Картку нашої сім’ї?»
Безкоштовно в обмін на чек понад 40 грн.
У подарунок в переддень або в день народження з документом, що засвідчує особу та дату народження.
При наявності пенсійного посвідчення, отримати Пенсійну картку, яка надає знижку 3%. Знижка не поширюється на акційні товари, товари зі зниженими цінами, товари з державним регулюванням цін та товари, на які проставлено індикатив.

Як можна зареєструвати «Картку нашої сім’ї?»
Зареєструвати картку Клієнт може на сайті: vopak.ua
Заповнити Реєстраційну анкету та залишити її у касира або вкинути її у скриньку для анкет.

Що означає Тимчасова картка «Картка нашої сім’ї»?
Картка з індивідуальним номером (рахунком), що видається безкоштовно за чек понад 40 грн. Вона є лише накопичувальною, не розрахунковою.
Обов’язково потрібно заповнити Реєстраційну анкету.
Отримати Постійну картку клієнт може через 30 днів після реєстрації анкети в базі персональних даних. Касир обміняє Тимчасову картку на Постійну, при цьому Бонусні гривні клієнта будуть збережені.

Що таке Постійна картка «Картка нашої сім’ї»?
Пластикова картка з індивідуальним номером (рахунком) та 3 брелоки (для членів сім’ї, що видаються у разі необхідності та занесення персональних даних членів сім'ї в анкету),які дозволяють накопичувати ще більше Бонусних гривень для власника Постійної картки.
Дана картка видається в обмін на Тимчасову після введення особистих даних в систему (реєстрації).
Картка є не лише накопичувальною, але й розрахунковою.
Якщо сума Бонусних гривень клієнта складає менше, ніж 20 грн., картка вважається накопичувальною.
Якщо баланс рахунку клієнта складає 20 грн. або більше, картка набуває статус розрахункової.
Первинна сума накопичень Бонусних гривень має становити 20 гривень, надалі можна використовувати залишкову суму Бонусних гривень, що зберігається на Особистому рахунку. Картка дає можливість накопичувати Бонусні гривні на Особистий картковий рахунок та розраховуватись ними за будь-який товар, представлений у мережі «Вопак», крім алкоголю і тютюну.

Які умови користування «Карткою нашої сім’ї»?
Купуючи ті чи інші товари у мережі «Вопак», покупець економить 1% від суми покупки.
100 грн.*1%=1 Бонусна гривня

Коли можна буде використати Бонусні гривні?
Використання Бонусних гривень може проводитись за бажанням власника картки у зручний для нього час. Для того, щоб вперше скористатись послугою, сума накопичень власника картки має становити не менше 20 Бонусних гривень. Надалі можна використовувати залишкову суму Бонусних гривень, що зберігається на Особистому рахунку.
Розрахунок Бонусними гривнями з Тимчасовою карткою або брелоками не проводиться.

Як можна дізнатись про стан накопичень на «Картці нашої сім’ї?»
Суму Бонусних гривень можна перевірити у WEB-кіоску (інфокіоску) на касі, на касовому чекові або в Особистому кабінеті на сайті.

Що таке Тимчасова Пенсійна картка?
Картонна картка з індивідуальним номером (рахунком), що видається за пенсійним посвідченням. При отриманні картки покупець заповнює реєстраційну анкету, протягом заведення даних з якої покупець здійснює покупки та отримує знижку 3% на всі групи товарів, крім акційних товарів, товарів з державним регулюванням цін та товарів, на які проставлено індикатив.

Що таке Постійна Пенсійна картка (3%)?
Дисконтна картка з індивідуальним номером (рахунком), що має фіксований відсоток знижки – 3%. Видається в обмін на Тимчасову Пенсійну картку після введення даних в систему з Реєстраційної анкети, протягом 30 днів.
З карткою Покупець здійснює покупки та отримує знижку 3% на всі групи товарів, крім акційних товарів, товарів з державним регулюванням цін та товарів, на які проставлено індикатив.

Що робити, коли я втратив картку?
У разі втрати та необхідності відновлення Картки Клієнт повиннен звернутися до адміністрації супермаркету Вопак з документом, що засвідчує особу.
Звернутися за телефоном Гарячої лінії: 0 800 50 19 52 або надіслати запит на електронну адресу: hotline@pakko.ua